Szukaj w serwisie

Kategorie:

Temat na czasie | Nowości rynkowe | Ciekawostki | Wydarzenia | Branżowe news'y | Ze świata | Prawo | Finanse

Tutaj jesteś: Aktualności / Branżowe news'y

Artyści dla Jacobs

kategoria: Branżowe news'y
obrazek aktualności
Puszka na kawę - Natalia Przybysz & Paulina Przybysz

Pod hasłem „Artyści dla Jacobs" Kraft Foods Polska rozpoczął kampanię promocyjno-wizerunkową marki Jacobs Krönung z udziałem znanych i cenionych artystów. Trzy bliskie relacje w życiu prywatnym i zawodowym: Katarzyna Grochola i Dorota Szelągowska, Natalia i Paulina Przybysz, Anita Lipnicka i John Porter zainspirowane niezwykłą atmosferą spotkania przy kawie Jacobs Krönung zaprojektowały unikalną kolekcję puszek na kawę.

Celem kampanii promocyjnej Jacobs Krönung jest budowanie wizerunku kawy Jacobs, jako marki, która łączy bliskich sobie ludzi, tworzy radosną, przyjazną i ciepłą atmosferę, inspiruje do twórczego działania. Dlatego twarzami kampanii zostały matka i córka - Katarzyna Grochola i Dorota Szelągowska, siostry - Natalia i Paulina Przybysz i partnerzy - Anita Lipnicka i John Porter.

„Stworzone z bliskości", ceramiczne puszki stały się głównym elementem kampanii. Aby je zdobyć, należy kupić łącznie 2kg kawy Jacobs, zachować puste opakowania i wymienić je na puszkę. W promocji biorą udział wyłącznie opakowania w polskiej wersji językowej zarówno w szacie regularnej, jak i promocyjnej, dystrybuowane przez Kraft Foods Polska S.A., czyli: Jacobs Krönung (mielona) 100g, 250g, 500g, Jacobs Krönung Espresso (mielona) 250g, Jacobs Krönung Espresso (ziarnista) 500g i Jacobs Krönung Night & Day (mielona) 250g.

Wymiany można dokonać w wybranym salonie prasowym Inmedio lub Relay na terenie całej Polski lub za pośrednictwem poczty. Do odbioru czeka 75 tys. puszek w trzech różnych wzorach, sygnowanych nazwiskami twórców. Akcja trwa do końca czerwca 2013 r. lub do wyczerpania zapasów.

"Są w naszym życiu osoby, które znaczą dla nas najwięcej. To z nimi przeżywamy najlepsze chwile naszego życia. To o tych wspólnych chwilach myślimy najcieplej. Jacobs Krönung wierzy, że nie ma nic bardziej radosnego niż przebywanie razem z przyjaciółmi i rodziną, pragnie być częścią tych spotkań. W naszej kampanii pokazujemy bliskich sobie ludzi, którzy spotykają się przy filiżance kawy i podczas tych spotkań powstaje coś wyjątkowego. Do takich niezapomnianych i twórczych chwil przy kawie chcemy zachęcić wszystkich niezależnie od okazji" - powiedziała Justyna Jóźwiak, Brand Manager marki Jacobs, Kraft Foods Polska.

 


powrót

 

Dodaj komentarz:

Dodaj swój komentarz
Autor komentarza:
Treść komentarza:
Kod:
Wpisz kod:
Akceptuję regulamin

Wasze komentarze:

Aktualnie brak komentarzy

Szukaj:
 

PROJEKT I WYKONANIE: www.themedia.pl
GŁÓWNA | O NAS | REKLAMA | POLITYKA PRYWATNOŚCI | KONTAKT
Copyright © 2010 by www.PoradnikSpożywczy.pl Wszelkie prawa zastrzeżone