Szukaj w serwisie

Kategorie:

Temat na czasie | Nowości rynkowe | Ciekawostki | Wydarzenia | Branżowe news'y | Ze świata | Prawo | Finanse

Tutaj jesteś: Aktualności / Branżowe news'y

Firma PepsiCo Polska wyróżniona tytułem Business Superbrands 2013

kategoria: Branżowe news'y
obrazek aktualności
Firma PepsiCo Polska wyróżniona tytułem Business Superbrands 2013

Firma PepsiCo Polska otrzymała prestiżowy tytuł Business Superbrands 2013, potwierdzając tym samym obecność w gronie najsilniejszych marek korporacyjnych na polskim rynku. W tegorocznej edycji o certyfikat przyznawany przez organizację Superbrands. Ltd. ubiegało się 308 marek biznesowych.

Warszawa, 20 listopada 2012 - Po raz kolejny organizacja Superbrands Ltd. wyłoniła najsilniejsze marki biznesowe w Polsce. Wśród tegorocznych laureatów znalazła się firma PepsiCo, światowy lider rynku artykułów żywnościowych i napojów, która została wyróżniona tytułem Business Superbrands 2013 w kategorii marki korporacyjne.

Wyboru najsilniejszych marek biznesowych dokonała Rada Marek Superbrands złożona z grupy niezależnych ekspertów z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie marketingu, badań, strategii, brandingu, reklamy i PR. Eksperci ocenili siłę wizerunkową poszczególnych marek na polskim rynku przyznając każdej z nich punkty od -50 „bardzo słaba marka" do +50 „bardzo silna marka". Średnia ocen wymagana do otrzymania certyfikatu została w tym roku podwyższona, co sprawia, że wyróżnienie stało się jeszcze bardziej elitarne.

W przygotowywanym równolegle zestawieniu marek konsumenckich Superbrands 2013 wyróżnione zostały trzy marki z portoflio PepsiCo Polska. W kategorii „Soki napoje i wody" tytuł Superbrands 2013 otrzymały Lipton Ice Tea oraz Pepsi, natomiast w kategorii „Słodycze lody i przekąski" nagrodzona została marka Lay's. O przyznaniu tytułu Superbrands 2013 decydował dwuetapowy proces certyfikacyjny, który składał się z badania konsumenckiego przeprowadzonego przez niezależny instytut GfK Polonia na grupie 15 tysięcy respondentów oraz z oceny eksperckiej dokonanej przez Radę Marek. W tegorocznej edycji Superbrands na liście marek, przedstawionych do oceny, znalazły się łącznie 1 863 marki konsumenckie podzielone na 30 kategorii.

Międzynarodowa organizacja The Superbrands Ltd. powstała w 1994 roku w Wielkiej Brytanii i jako jedyna niezależna jednostka na świecie promuje idee brandingu na drodze identyfikacji, nagradzania i prezentacji marek. Obecnie działa w 87 krajach, przyznając od 17 lat tytuły Superbrands i Business Superbrands.


powrót

 

Dodaj komentarz:

Dodaj swój komentarz
Autor komentarza:
Treść komentarza:
Kod:
Wpisz kod:
Akceptuję regulamin

Wasze komentarze:

Aktualnie brak komentarzy

Szukaj:
 

PROJEKT I WYKONANIE: www.themedia.pl
GŁÓWNA | O NAS | REKLAMA | POLITYKA PRYWATNOŚCI | KONTAKT
Copyright © 2010 by www.PoradnikSpożywczy.pl Wszelkie prawa zastrzeżone