Szukaj w serwisie

Kategorie:

Temat na czasie | Nowości rynkowe | Ciekawostki | Wydarzenia | Branżowe news'y | Ze świata | Prawo | Finanse

Tutaj jesteś: Aktualności / Branżowe news'y

Producent wody mineralnej NATA nowym klientem Migomedia

kategoria: Branżowe news'y

Agencja interaktywna Migomedia podpisała umowę na stworzenie szaty graficznej oraz wdrożenie nowej, użytecznej strony internetowej dla producenta wody mineralnej NATA.

Migomedia ma za zadanie doradzić rozwiązania jak zaprezentować w sposób przejrzysty i atrakcyjny ofertę produktów NATA, opracować koncepcję i przekaz marketingowy, by wyróżnić markę i wpłynąć na pozytywne postrzeganie firmy w Internecie.

Co najważniejsze strona ma również edukować klientów i partnerów biznesowych odnośnie wody mineralnej NATA, jej wyróżników na tle wielu innych produktów, dzięki jasnemu zwróceniu uwagi na pochodzenie wody i lokalizację źródeł (krystalicznie czyste i wysokiej jakości woda pochodząca z epoki lodowcowej Plejstocen).

Na polskim rynku wciąż brakuje merytorycznego podejścia w kwestii wyboru wód mineralnych. Konsumenci najczęściej wybierają po prostu te które są najtańsze, a warto wiedzieć, że różnica w cenie nie wynika jedynie z tego kto produkuje daną wodę. Właśnie dlatego nowa strona NATA ma pomóc w zrozumieniu różnic i wyróżników, a dzięki temu ma też ułatwić wybór konsumentom.

Można zaobserwować trend, że wielu producentów wód mineralnych zaczyna doceniać Internet i myśli o zmianie mało atrakcyjnej strony produktowej na nową wyróżniającą na tle konkurencji. Wynika to z faktu, iż dotychczas wielu producentów wód zaniedbywało swoje strony internetowe i działania marketingowe. Co więcej producenci rzadko komunikują jasno i w sposób konsekwentny zalety i wyróżniki wody, przez co konsument nie umie dostrzec różnic pomiędzy różnymi markami (poza różnicami w cenie). Większość stron producentów wód jest do siebie podobnych i nie wyróżnia firmy na tle konkurencji i nie pokazuje ich zalet.

W 2009 roku firma NATA przeszła rebranding swojego logo, a obecnie większość swoich wyrobów eksportuje do Europy Zachodniej. Agencja Migomedia doradza jej jak zaprezentować ofertę produktową w sposób atrakcyjny i wyróżniający się na tle konkurencji.


powrót

 

Dodaj komentarz:

Dodaj swój komentarz
Autor komentarza:
Treść komentarza:
Kod:
Wpisz kod:
Akceptuję regulamin

Wasze komentarze:

Aktualnie brak komentarzy

Szukaj:
 

PROJEKT I WYKONANIE: www.themedia.pl
GŁÓWNA | O NAS | REKLAMA | POLITYKA PRYWATNOŚCI | KONTAKT
Copyright © 2010 by www.PoradnikSpożywczy.pl Wszelkie prawa zastrzeżone