Szukaj w serwisie

Kategorie:

Temat na czasie | Nowości rynkowe | Ciekawostki | Wydarzenia | Branżowe news'y | Ze świata | Prawo | Finanse

Tutaj jesteś: Aktualności / Branżowe news'y

WINIARY już po raz drugi Najmocniejszą Marką

kategoria: Branżowe news'y
obrazek aktualności
WINIARY już po raz drugi Najmocniejszą Marką

Marka WINIARY po raz drugi z rzędu zajęła pierwsze miejsce w rankingu najmocniejszych polskich marek przygotowanym przez dziennik „Rzeczpospolita". Tytuł „Najmocniejsza Marka 2012 roku" został przyznany w kategorii produkty żywnościowe. W rankingu oprócz wartości biznesowej marek brano także pod uwagę ich rozpoznawalność, popularność, prestiż oraz relacje z klientami.

Marka WINIARY zdobyła zaszczytne 1. miejsce mimo silnej konkurencji. Swój sukces marka zawdzięcza m.in. znacznemu udziałowi w rynku kulinariów, na którym jest liderem, a także lojalności konsumentów, dla których produkty WINIARY są synonimem domowej kuchni, rodzinnej atmosfery oraz doskonałego połączenia tradycyjnego polskiego smaku z inspirującym i współczesnym podejściem do gotowania. To połączenie odzwierciedla bogata oferta marki: od znanych i stosowanych od pokoleń majonezów, zup czy deserów, po innowacyjne nowości wprowadzane na rynek w ostatnich latach takie jak WINIARY POMYSŁ NA... soczystego kurczaka czy WINIARY PAPIRUS POMYSŁ NA... . WINIARY to jedna z najbardziej znanych marek, a jej logo jest dla konsumentów gwarancją dobrego smaku, wysokiej jakości i możliwości różnorodnego zastosowania produktów.

- Jesteśmy bardzo dumni z tytułu przyznanego przez redakcję „Rzeczpospolitej" za całokształt działań w 2012 roku. To dla nas cenne wyróżnienie i jednocześnie motywacja do dalszej pracy. Chcemy pozostać rodzinną i bliską konsumentowi marką, która gości w każdym polskim domu. Realizujemy tę strategię, oferując konsumentom znane od lat produkty, np. Majonez Dekoracyjny WINIARY czy Barszcz czerwony Ekspresowa Zupa WINIARY, jak również innowacyjne nowości, które inspirują do przygotowywania zawsze smacznych i zdrowych posiłków, np. WINIARY PAPIRUS POMYSŁ NA... czy WINIARY POMYSŁ NA... zupę - wyjaśnia Wojciech Osiński, Marketing Manager marki WINIARY.

Niewątpliwą przewagą konkurencyjną marki, decydującą o jej sile, jest lojalność klientów. Polacy chętnie kupują produkty WINIARY, gdyż darzą je zaufaniem. Lojalność konsumentów jest wzmacniana np. dzięki aktywności marki w mediach społecznościowych - na swoim profilu na Facebooku marka zgromadziła ponad 200 tys. fanów.

Wysoka pozycja w rankingu „Rzeczpospolitej" poświadcza, że konsumenci znają produkty marki WINIARY, ufają ich niezawodnej jakości oraz doceniają ich smak. Produkty WINIARY od lat niezmiennie cieszą się wciąż rosnącą popularnością i są obecne niemal w każdej polskiej kuchni.


powrót

 

Dodaj komentarz:

Dodaj swój komentarz
Autor komentarza:
Treść komentarza:
Kod:
Wpisz kod:
Akceptuję regulamin

Wasze komentarze:

Aktualnie brak komentarzy

Szukaj:
 

PROJEKT I WYKONANIE: www.themedia.pl
GŁÓWNA | O NAS | REKLAMA | POLITYKA PRYWATNOŚCI | KONTAKT
Copyright © 2010 by www.PoradnikSpożywczy.pl Wszelkie prawa zastrzeżone